Day 241

Har verkligen inga ord att skriva. Har i allmänhet bara varit en konstig dag. Var kvar i skolan ett bra tag, kunde i alla fall läsa ännu mer i Hunger Games. Måste tydligen läsa klart den till helgen - annars går Erica och ser filmen utan mig... :/
Mitt andra problem är yearbook. Det ska tydligen finnas en dag då man inte kan köpa den längre, och har ingen aning om när den är, vilket gör mig rejält orolig att den redan varit eller är typ imorrn eller något. Försökte ta ut pengar idag så jag kunde gå dit imorrn för att vara på säkra sidan. Men självklart har jag fortfarande inte skrivit ner koden till nya kortet och på det andra hade jag lite för lite på kontot - LITE! Lite små irriterad så där... Så nu freakar jag ut för att jag kan ha missat min chans att få yearbook. Har varit så dum också och inte köpte den tidigare, har varit uppe sen skolåret började och har gått upp i pris. Känner mig så dum - vill verkligen ha en men har en stark känsla av att jag är för sen... Förstörde min dag. Depp :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0