Day 235 - 237

Day 235 fredag
Hade historia prov, hade inte de två senaste sidorna i antecknings häftet, så skrev av dem i början av lektionen och gjorde sen provet. Var på hippies och sånt typ. Jo, men innan det disikerade vi nejonöga under zoologin, inte alls så mysigt - Google vettja. I foto mounterade jag resten av bilderna och gjorde klart style projektet. På kvällen åkte vi till Eric och Billie och åt middag där. 

Day 236 lördag
Spenderade dagen i Meadows och balklännings letande. Var innte på Dillers och hittade en, men ville titta lite mer så la undan den, gick in på flera ställen och hittade tillslut den perfekta på Macy's. Efter 14 klänningar i olika stiler och färger hittade jag en chockrosa med stenar och sånt. Svårt att förklara men det kommer nog upp en bild, om inte tidigare kommer det efter prom. Var också - äntligen - vid "Welcome to Las Vegas" - skylten. Efter att ha varit här i 7 månader har jag nu vart där.

Day 237 söndag
Blev väckt runt 4, halv 5. Pappa körde mamma till flygplatsen så ville säga hejdå + att jag sen kunde gå upp och ta ena halvan av min säng. Sov sen ett tag. Pappa och Jeppe åkte vid flygplatsen vid 10. I samma stund åkte jag med grannarna till Jordans skridsko show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0