Day 209 - 215

Day 209 söndag
Söndagen gick åt till att vila. Sov ett bra tag och sen packade jag upp... lite grann. Mer än så var det inte. Pluggade lite, sov, tittade på bilder. Häftigare än så var det inte, jo men tog igen i lite serier också.

Day 210 måndag
Hade U.S History prov - Cold War. Gick väl inte så där superbra. Min spanska lärare blev galen över att jag var tillabaka, hade tydligen frågat Erica om jag hade dött eller nåt... :S

Day 211 tisdag
Hade Global Diplomacy prov. Då resten av klassen hade gjort det när jag var på Hawaii gjorde jag det i Ericas klassrum. Gick ganska mycket bättre än historia provet. Hade nästa lektion en massa anteckningar och läxor att ta igen i matten, blev klar med det mesta. I Composition var det också en del att ta igen.

Day 212 onsdag
Hade idag Zoologi prov som jag missade förra veckan. Var svårt som vanligt... Hade också tappat bort en av labbarna så tappade poäng på notebook checken.

Day 213 torsdag
Då jag tog igen anteckningar förra matte lektionen kunde jag inte göra provet då så fick göra det idag. Gick rent åt helvete, och mer om den dagen finns inte att säga.

Day 214 fredag
Var i rent lyckorus efter skolan då jag hade tagit mig igenom en vecka och var nu klar med allt som jag missade veckan innan. Så skönt att bara kunan slappa nu. *Sorry för tråkiga inlägg. Var ett tag sedan allt det här hände.

Day 215 lördag
Städade lite, samt tittade igen och redigerade Hawaii bilderna. Blev nästan uppåt 1000 bilder. Åh, saknar!

Day 216 söndag
Publicerade ett stort album med mina Hawaii bilder på Facebook. Samt började jobba på bloggningen. Som ni ser gick det så där...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jeppe o jag är hemma i vårt hus nu, Yoshi o vi andra mår br. Vi saknar dig redan....

2012-04-16 @ 20:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0