Just wanted to say - I love you

Vill bara säga att jag älskar er alla. Ni som läser denna blogg, min underbara familj, mina vackra och älskade vänner. Sitter i köket, alldeles ensam och tårarna sprutar ur ögonen på mig.
För en kvart sedan loggade jag in på facebook och såg att en norsk tjej hade skrivit i vår soft landing grupp (tre dagar i nyc innan vi åkte till våra famljer):R.I.P Elisabeth Lenes! ♥
Fattade inte vad de menade, så klickade på namnet och insåg att detta var en av norskorna jag pratat med lite och visste om och har haft lite kontakt med under de månader som gått. Pratade med norskan som postade och hon sa att Elisabeth dog idag/igår då hon varit med om en snömobilsolycka.
Allt känns så overkligt, hur kan en människa bara försvinna så där.
Känns extra jobbigt då jag i vanliga fall när något sänt här händer kan prata med mina föräldrar eller nära vänner, och nu kan jag inte ens göra det då klockan är runt 3 på morgonen för er.
Ville bara tala om för alla hur mycket ni betyder för mig. Tack för att jag fick lätta mitt hjärta ännu en gång.
R.I.P Elisabeth ♥


http://m.vp-mi.com/mobile/news/article_c58dafd4-14ae-11e1-8f50-001cc4c002e0.html

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh hjärtat! Vi älskar dig också och skulle gärna ge dig tusen kramar både nu och annars - det vet du♥♥♥ Är så glad att du har Erica som kan hjälpa dig igenom detta. Som jag skrev på FB - det är bara att skypa när du vill - är ju ändå vaken. Miljoners kramar mamsen.

2011-11-22 @ 05:02:16
Postat av: Terese

Hur mår du idag då? :)

2011-11-22 @ 05:56:41
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: Pappa

Det är en svår tid när sånt där inträffar, men du ska veta att vi finns för dig varje sekund...

2011-11-22 @ 08:56:41
Postat av: mormor

Hjärtat.En chock och vi finns bara med i våra tankar på dig när du är så ledsen.Våra armar räcker inte fram med alla kramar och trösteord.Men de finns för dig.PUss. Mormor Björn

2011-11-27 @ 11:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0