Jag vill också!

Åh vad jag vill veta vart jag ska bo och hur min familj är och allt. Folk runt omkring mig får reda på sånt verje dag nu. Ser facebook statusar som ploppar upp hela tiden "Jag ska bo i ...." eller "Jag har fått veta min familj!" eller "Nu vet jag allt, behöver inte oroa mig för nåt mer" eller "Ja! Hamnade där jag ville!". När ska jag få veta liksom?! Nej, men det kommer väl. Kan juj dröja ganska länge, är en hel del studenter som ska åka och en hel del familjer som ska bestämma sig.
Men det är väl bara att hålla ut. Förr eller senare kommer det väl, hoppas jag....

Kommentarer
Postat av: Emmie

Hej, tänkte om du ville länka våra bloggar? :) Ska också till Usa med explorius 11/12

2011-03-08 @ 16:44:24
URL: http://alifetimeexpirience.webblogg.se/
Postat av: Alicia

Hej, jag är helt säker på att du kommer få en superbra familj även att du får reda på den senare. Jag ska också till USA 11-12 och undrar därför om du skulle vilja länka mig? Självklart länkar jag tillbaka! // Alicia :)

2011-04-21 @ 20:06:27
URL: http://madebyalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0