Day 16 & 17

North Las Vegas 9.35 pm

Var så trött igår att jag helt enkelt inte orkade skriva något. Har i och för sig inte hänt mycket. Igår var det upp tidigt, iväg till skolan och sen skola. That's it. Hade photoclub möte. Känns super! Tog en liten nap när jag kom hem, var så trött! Innan vi åkte hem spenderade vi dock två timmar extra i skolan, utan att egentligen göra någonting. Så blir det ibland när skjussen har möten. Men, det är helt ok. Älskar skolan så!
Idag var det samma drill som vanliga A-days. Zoology quiz och sen flöt dagen på. Slutade med första Key Club meeting. Sjukt mycket folk - ca 190! Wow. I ett klassrum. Får se dock om alla stannar kvar. 
Fredag imorrn! Längtar efter helg, första football matchen för min del också. Missade den förra fredagen då vi stack till fina Utah. 
Jag som skulle gå och lägga mig tidigt, nu är klockan så där som den brukar vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0