Day 11, 12, 13 - In another world

North Las Vegas 11.33 pm

I fredags drog vi upp till Utahs berg för att spendera helgen där med släkten Forsstrom. Så efter skolan drog vi iväg ut från Las Vegas, bort från Nevada, in i Arizona och stängde av motorn högt upp i bergen i Utah. Tre stater på några timmar, inte helt dumt. 
Hade en sjukt rolig och händelserik lördag. Jag och Iiris hängde med på Camp GoldenEagle och fick supercoola t-shirtar! Lekte lite lekar, spelade volleboll m.m. 
Senare på dagen gjorde vi lite famlijegrejer. Gjorde saker jag aldrig gjort förut eller trodde jag någonsin skulle göra. Ååh, lärde mig ett nytt kortspel. Inte för att jag var så bra, men tror i alla fall att det kan vara ett som jag kommer ihåg. SCORE!
På kvällen var det en liten mysig stund med området då det var spökhistorier i skogen. Vi var grymma! Tydligen är detta något som familjen har som uppgift att varje år berätta spökhistorier. Måste säga att detta var den bästa spökhistorie stunden jag varit med om. Susanne berättade Bloody Mary. Medan Lorane, Erica, Iiris och jag stod för lite specieleffekter. Lorane och Iiris stod för skådespeleriet, Erica för ljuset och jag för ljudet. Grymt lyckat!
På söndagen gick jag och Iiris med på en promenad för att se på världens utsikt. Det var sjukt vacker och bilder kommer troligtvis under morgondagen. Vi åkte också iväg och gick ner i en grotta. Var riktigt häfitgt det med. Senare på kvällen var det middag med hela området, riktigt American. Och strax efter var det back to Las Vegas. 
Som sagt, riktigt rolig och underbar helg! Och bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0