Day 44, 45 & 46

North Las Vegas 00.49 am

Och återigen kommer mitt dåliga bloggande.
I torsdags var det lite små galet, var sena hela bunten. Lyckades trots det komma i tid till skolan och allt. Hade zoologi, quiz på filmen vi såg i tisdags, var ett extra credit quiz, något jag verkligen behövde. Tänkte inte säga så mycket mer om skoldagen då det inte hände ett smack. Blir inge vidare kul att läsa om det. Efter att sista klockan ringde var det Key Club dags! Börjar undra lite vad vi gör egentligen... vi träffas en gång i veckan, torsdagar, och vad gör vi? Nada. Alla 150 pers sitter ner på stolar, sju pers står och snackar om diverse saker, som ingen hör. Lite då och då blir det cheer dags. Jag vet inte, men jag skulle vilja göra så mycket mer. Antar att det är svårt med en så stor klubb men något mer. Eller i alla fall organisera det bättre, det är verkligen inge kul att sitta där i tjugo minuter och höra de tre första orden i paragrafen eller de tre sista. Det är liksom; "aha, nu pratar de om det här... nu hör jag inge mer, undra vad som händer..." eller "någon som hör vad de säger? nope... jaja, de pratar om det, hehe, vad händer där?".
Kvällen - Grey's Anatomy. Åh herre, var det bästa avsnittet någonsin eller vad? Hunt, bästa karaktären programmet någonsin har haft. Så underbar! Nej men helt ärligt, det var galet bra. Så annurlunda, och det där som man inte visste att man saknade. Hoppas verkligen att detta händer igen, varför är inte alla episoder så?

Fredag, tagg! Var i och för sig helt utamattad, hel dagen lång. Som vanligt skolan - inget speciellt. Det är lite små trist, jag kan inte riktigt säga vad som händer i skolan för det är samma varje dag, och hur kul är det att läsa om? Säg till mig om jag har fel. Kom hem och var så trött, sov i någon timme eller två. Fredagen var en sådan lång dag, känder som tre. Slutade upp dagen med filmkväll med Erica och Toni.
Nej, men hel den här veckan har varit konstig. Den har gått fort men när jag ser tillbaka på veckan, till exempel kanelbullens dag i tisdags, känns som om det var två veckor sedan, om inte mer. Så weird.

I dag... ja, det här hänt en hel del fast egentligen inte. Åkte iväg med Iiris och Toni och shoppade runt 1, skor för fulla muggar. Iiris hittade drömskorna till Homecoming... där jag fortfarande varken har klänning eller skor... Och jag hittade converse och Uggs. Glad tjej! Hade jag skaffat mig detta första veckan eller så hade jag tyckt det var sjukt billigt, nu känns allt mycket dyrare. Okej, dollarn har typ höjts sig med 1 kr, men ändå. Det som man tyckte var superbilligt första veckan är nu realtivt dyrt. Ska väl inte säga så mycket, converse för ca 250 kr, UGGs för 500. Resten av dagen har det varit chill i huset. Kulturmixad middag, zombies och lite allmänt galna saker med Toni. Har för allas information också tvättat så nu har jag strumpor igen! Score!

Åh, jag vill verkligen publicera mer bilder, men det tar en sådan tid att lägga upp alla. Ett inlägg som i vanliga fall tar kanske 15 minuter att skriva tar 1 timme om alla bilder ska upp. På tal om bilder; 1) har egentligen inga från dessa tre dagar, 2) skummaste saken hände mig igår. Hade med stora kameran till skolan och efter att ha gjort klart vocab i Global Diplomacy tog jag upp den för att fota lite små galet - fick inte av linslocket. Panik! Nej, kanske inte, men satt i en halv timme säkert och försökte få av det. Lyckades tillslut, nästan, eller fick skruva av det så att jag fick mer linsskyddet också. Fast var verkligen inget jag hade lust att göra flera gånger. Försökte idag igen, efter mycket om och men - success! Åh, känns helt okej nu alltså. Hade varit relativt jobbigt att behöva köpa nytt lock och skydd, hitta rätt modell och storlek och allt.

Ska nu fortsätta lägga mitt fokus på gamla Glee avsnitt. Ååh, de är så söta. Börjar känna depritionen av att inte ha något nytt Glee på en månad. Vad är grejen?


Tumblr_lsg35mxu5x1qb9405o1_500_large
Tumblr_lrheknqbpr1qh94jyo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0