Day 81-84

North Las Vegas 8.32 pm

Under senaste veckan har jag inte gjort något allt. Helgen rullade på super snabbt, lite för snabbt. Thank God för att det är Thanksgiving nästa helg (see what I did there?). Tog en liten paus från allt. Blev ingen kyrka denna helg heller, haha, jag är faktiskt väldigt tacksam för att det inte är något som är super viktigt här. Hade självklart anpassat mig till det om det var så situationen låg, men gillar detta bättre. Måndag - zoology quiz, samt att fotograf projektet började. Fick den jag ville - Laurie Simmons. Tisdag - Eh... nada. 
Basically It.


Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra denna dag?

2011-11-18 @ 09:32:43
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0