Day 120

North Las Vegas 9.24 pm
Det är i stunder som denna jag önskar att jag hade en lampa på datorn som lyser upp tangentbordet för just nu ser jag inte mycket, tur att man är van att skriva så att man har koll på vart allt är. Somnade för ett tag sedan, men då garaget öppnade och hela golvet skakade (mitt rum är precis ovanför) vaknade jag. Lika bra det då lampan var på. Så släckte den och nu kan jag inte sova. Är sjukt trött men... Har dragit igång Harry Potter och Dödsrelikerna del 2, ville spola fram till där det hände saker, men då stream sidan inte ville spola fram måste jag nu vänta. 
Min dag var... konstig. Hade en konstig morgon då jag typ halvsov. Vaknade till rejält när Erica knackade på dörren. Tydligen hade mina coacher sagt att de som inte skulle komma på träningen idag lär få springa en hel del, när de var ute igårkväll. Så fem minuter inna träningen börjar hoppar jag ur sängen och drar på mig fotbollssakerna. Ingen frukost eller nåt. In i bilen och kom lite sent till träningen. Kom dit och JV coachen chockade mig direkt genom att säga att vi skulle ta ett varv tillsammans. Tjallare till värdmamma jag har (hihi) hade väl berättat att jag ska till Hawaii under spring break så snackade lite om det samt om tropiska ställen nära oss. När jag tänker på det är det ju inte så långt bort. Jag menar, det tar typ 5 timmar med bil från Vegas till Los Angeles och det tar vad... 4 timmar? till Spanien från Sverige. Tar ju mer än 4 timmar att flyga tvärs över USA. Anyway, träningen höll på i tre timmar, varav första timmen var endast spring. Tid på en halv mile (två varv på tracken), hamnade på 3.3(nånting). Sen var det tre 240 (210 eftersom vi bara sprang fotbolls planen) varav bästa tiden skrevs ner, vet inte vad jag fick där.
När jag kom hem somnade jag nästan, mådde inte så superbra. Tog en dusch och sedan en skålflingor. Lämnde huset återigen för att dra till skridskorinken. Åkte dock inte själv. Sen var det hem och soffan. Ush och fy, imorrn är det träning igen och då ska jag upp i tid så jag kan äta också. Tre timmars rejäl fotbollsträning är inget som fungerar utan något alls innan. Never, ever, again.
Lekte lite med sepia inställningen på kameran idag så ska försöka slänga in något imorrn.

P.S Börjar bli galen på Belo-travel. De säger att jag måste betala min reservation för Hawaii men när jag frågar hur den ska betalas svarar de inte. Det kan jag säga, jag är supernöjd med Explorius, supernöjd med ICES, men inte särkilt nöjd med denna travel organisation. Aja, efter springbreak behöver jag inte ha något att göra med dem längre. Då har jag förhoppningsvis fått min Hawaii resa och har markerat ännu en dröm som uppfylld.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hängde inte riktigt med i ditt resonemang kring avstånd, antar dock att du menar att det tar ca 4 timmar att flyga till Spanien... och inte att åka bil:).

Du vad det gäller Belo och reservationsavgiften så kolla med någon av de andra som ska åka hur de har gjort, vart de har betalat etc. Du vill ju inte hamna i situation igen då de säger att de blivit fullt och du inte är anmäld...

Puss.

2011-12-21 @ 07:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0