Day 102 & 103 - Finally weekend

North Las Vegas 6.20 am

Nej, jag har inget bättre för mig som sitter och bloggar halv 7 på morgonen, men vi ska väl snart ta och rulla iväg till skolan. Väntar bara på att Fan ska komma över. 

På lördagen hade jag en underbar kväll hos Ida och hennes nya familj, correction, jag och Jordan hade en underbar kväll där. Dagen... gjorde inte mycket. Pluggade lite och försökte få det mesta gjort. Har även fastnade för en underbar fanfiction på 67 kapitel som jag inte kan sluta läsa. På kvällen efter middagen, som spenderades hos grannen, hoppade vi in i bilen och körde iväg. Måste säga att jag är sjukt glad att hon har det bra! Familjen är underbar, riktigt fina. Satt och pratade större delen av kvällen, sen blev en liten tjej trött (aka Jordan) och somnade på mig... vilket ledde till att jag inte kunde göra mycket. Haha, mina ben somnade och allt. Irriterande - ja! 
Åh, och innan jag går över till söndagen så tog vi igen lucköpppnandet. Det var kul! Så nu, varje morgon kommer Jordan över med min kalender och säger att jag måste öppna "x". 

Söndag - what about a nap? Större delen... nej, hela dagen gick åt till att inte göra nånting. Jag låg i sängen och läste/sov och de andra sov på soffan. På kvällen åkte vi över till Iiris och klädde deras gran samt åt middag. Mys! Älskar denna familj. Fast måste säga att jag saknar den riktiga granen och de dekorationerna vi har hemma, samt att klä den med familjen och så, även om jag jämt är den som får gå bakom trädet och klä den delen...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja äkta gran ska det ju helst vara - tycker jag också. Det blir konstigt att klä den utan dig, och baksidan lär väl inte få några kulor och tomtar och vem ska hjälpa mig med belysningen? Hoppas att de julsaker/dekorationer som vi skickat över hjälper till lite i alla fall.

Så kalendrarna blev succé? Vi får väl skicka en sådan till Jordan varje år framöver.

Puss!

2011-12-05 @ 22:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0