Day 179

Funderar över hur jag ska få till de senaste dagarna på bästa sätt. Men det får bli så här då. Möttes i skolan utav många kommentare, eftersom ALLA visste om min lilla kommande resa, veckor innna jag själva fick reda på det (igår). Efter skolan var det i alla fall hem, och ja... packa. Hade dock varken lust eller ork förens senare så blev en snabbis på en kvart eller så. Ja... mer än så var det väl inte. Runt 7 tiden, tror jag det var, blev vi hämtade och körda till McCarren. Träffade Rachel där och hämtade ut boarding passen. Sen var det dags för split. Jag skulle till gate D, de andra A/B. Så drog mig till andra sidan av flygplatsen. Mitt flig var även det som skulle avgå sist, så när jag kom till gaten var det ingen där. Förrutom typ en städerska. Så satte mig där och läste min bok med iPoden i. Satt där i tre timmar eller något sånt, lite folk kom, men när planet lyfte var vi bara runt 20. Inte så konstigt, flög från Vegas till Miluawkee (har ingen aning om hur det stavas), en stad i Wisconsin. Inte riktigt något ställe jag trodde jag skulle besöka. Blev väntande där i två timmar eller något sånt, observera att klockan där då var 5 på morgonen, so far 2 timmars tidsskillnad. Därifrån till Orlando var det så mycket mer folk, alla skulle dit under långhelgen. Var lite kaos, speciellt eftersom det gick ett plan till en annan del av Florida vid Gaten bredvid. Självklart var det fullt med barn som tjatade om Disney World i 2 timmar i sträck - Åh, jag älskar barn (NOT!). 
Kom i alla fall äntligen fram till Orlando...

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0