Day 30 & 31 - Really? A month?

North Las Vegas 12.02 pm

I torsdags var det A-day. Kommer inte ihåg vad som hände, så troligtvis inget intressant. Redigerade bilder under photo och efter skolan var det första "soccer mötet". Börjar dock inte med tryouts förens i november... Efter mötet var det KeyClub, hann dock inte vara med särkilt mycket då jag hade annat. Men betalade och träffade lite gulligt folk.
På kvällen var det Grey's Anatomy! 2 timmar... hehe, inte något jag var beredd på. Men sjukt bra avsnitt. Hoppade en meter, ni som sett det vet var. Haha. Detta ledde till att jag var något utmattad på fredagen...

B-day. Var beredd att börja morgonen med presentation i Intro Busniess. Så blev det icke... igen. Men står som första person på tisdag. Under skoldagen hände egentligen ingenting. Efter skolan var det dock dags för Battle of the Bulls. Eller, var hemma först och åt middag och så. Värdmor min lagade supergoda hamburgare. Gjorde en liten special och hade allt i ett kolblad (alltså grönsaken :P) iställt för bröd. Inte särkilt amerikanskt, men något jag föredrog. 
Efter matchen drog vi oss hem igen. Hade en filmkväll med Iiris, About a Boy och sen Billy Elliot. Somnade runt 1 kanske. 

Skriver om dagen lite senare, även om klockan bara är 12 så känns det som om det har gått en hel dag, har varit uppe och på språng ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0