Day 50 & 51

North Las Vegas 5.44 pm

Holy Smoke! Jag är dålig på att uppdatera alltså. Men har haft stressigaste fem dagarna på länge. Då det är mycket som har vart på gång skulle det bli årets längsta inlägg om allt låg i samma så delar upp det lite, vilket leder till att detta inlägg är ytterst ointressant. Men, live with it!

Då det idag är måndag och jag nu ska skriva om onsdagen kommer jag inte ihåg ett smack vad som hände i skolan, så troligtvis inget alls. Vaknade väl, åkte till skolan, hade zoologi, historia, spanska, lunch och foto. Sen... inte mycket. Kom hem och vilade ett tag och drog sen iväg och shoppade inför Homcoming. Klänning och skor. Hittade klänningen på Sears och skorna på någon random liten skobutik i gallerian. Det hela gick på under 800 kr. Relativt bra.
Kom hem och deckade i sängen.

Torsdagen var vanliga B-day = seg! Hände ingenting förutom... Fans iPhone blev stulen under engelska lektionen. Riktigt trist... kan förstås hända vart som helst och tyckte ändå att skolan handerade det okej. Självklart blir man besviken om den inte blir hittad men alla i klassen blev genom sökta och allt men antar att den som nu tog den vet hur man klarar sig utan att bli upptäckt... Spenderade bra tid med att hjälpa Fan med allt. Missade fotograferingen av football laget med fotoklubben, men helt ärligt, stannar hellre och hjälper en vän än sticker iväg på någon fotogrej. Jag älskar foto och alla i klubben, men tyckte detta var viktigare. 

That's pretty much it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0