Day 130

Började dagen med att inse att DVD-spelaren lagt av. Ville inte fungera alls vilket ledde till ett *sad face* från mig och Erica då vi ville se "Friends with Benefits". Det hela slutade med att vi monderade upp ett nytt DVD system med surround ljud och allt. Var inte så farligt, allt var ju liksom färgkordinerat. Dagen spenderade i soffan med filmen på som var riktigt bra. På kvällen var det födelsedagsfirande tvärs över Las Vegas. På hem vägen hade jag så många tankar i huvudet att det nästan var obehagligt.
Vi åker igenom Las Vegas i Kevins bil tillsammans med hans kompisar och Iiris och jag kan bara inte förstå hur jag för ett halvår sen inte ens visste vilka dessa personer var. Jag hade aldrig varit på den amerikanska västkusten förrut och aldrig åkt i en bil körd av en 18-åring. Jag hade aldrig snackat engelska en hel dag, aldrig varit ensam utan en enda svensk. Det är så mycket jag har gjort de senaste 5 månaderna som jag inte kan förstå att jag levde utan i början av augusti. Det är skrämmande hur allt under ett sånt här år påverkar en så mycket, jag kan inte se tillbaka på ett liv utan min amerikanska familj och alla vännerna. 

Tumblr_lx35ag7ygo1qmiz5mo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0