Day 100 & 101

North Las Vegas 6.12 am

Har haft så mycket i skolan att jag inte hunnit skriva något, men nu har jag lite extra tid så här på morgonkvisten.

Min trosdag var katastrof. Hade sjukt mycket att göra, i skolan som hemma. Hade inte en sekund fri, ytterst härligt är det då när jag fick ett sms under photography: "Practice cancelled". Glad tjej som kunde åka hem runt 2 istället för halv 5! Så det gjorde min dag, fick mer gjort än jag annars skulle ha. Dagens lägsta punkt var zoology då det var prov... Vet inte hur det gick, men. 

Fredagen var väl inte mycket bättre. Eller, jo det var den. Fick något extremt mycket gjort under lektionerna. Dock längtade jag, liksom många andra, efter ett ytterligare "No practice" sms, kom dock aldirg. I stället kom det: "Practice today". Näe, det var inte många glada. Blev inte bättre av att vi JV inte hade någon coach. Varisty tog vår coach och Varisty coachen gick ner och tog freshmen. Vi skulle klara oss själva. Visst, låter underbart, man kan göra vad man vill och så. Yay, ingen coach! Men det var hemskt! Gillar mitt lag och tror nästan att vi blev tajtare av det som hände, men skulle uppskatta om det inte hände igen. 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Trosdag???

2011-12-05 @ 21:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0