Bloglovin'

Tror jag har lyckats få till det :P

Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer
Postat av: Isa

Alltså hmm, inte säker på vart jag skulle svara på din kommentar, så skriver häääär! :D



Just nu, (och de senaste dagarna) vill jag inte alls åka. Är typ 0 taggad, inte för att jag kommer sakna min familj eller lämna alla här hemma. Jag har bara ingen lust! Då jag är vaken sitter jag framför datorn och lyssnar på simple plan och tycker mitt liv suger, sedan sover jag 16 timmar per natt och blääh. Alltså jag fattar inte!!! Känns jätte fel att jag har 5 nätter kvar här hemma innan jag åker! Jag är inte alls redo att åka! AAAAAA, nu låter jag jätte deprimerad! Har varit så taggad hela sommaren och våren och inte varit ett dugg ledsen och nu mindre än en vecka innan jag åker så pang är jag jätte deppig. :c



Förlåt för emo kommentar :o Hoppas verkliiigen inte du börjar känna så här innan du åker :/

2011-08-07 @ 15:55:08
URL: http://isaiusa.blogg.se/
Postat av: Isa

Bläääh, jag hoppas verkligen det blir bättre snart! Ska åtminstone försöka börja med packningen i morgon och undvika depp musik! :D Du har ju ännu över 2 veckor kvar här hemma, ta vara på tiden (!!!)



Draper, ca 20 minuter söder om Salt Lake City, Utah är ditt jag ska ;D

2011-08-07 @ 23:33:51
URL: http://isaiusa.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: Tack! :) jag åker på fredag (12/8) du? :))

2011-08-07 @ 23:48:33
URL: http://itsfearless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0