Det där med att blogga ja...

Det är ju så sorgligt. Jag tycker det är superkul att blogga, men jag gör det alldeles för sällan. Kan inte riktigt säga att det inte finns tid, men andra saker kommer före om man kan kalla det så.
Sen den 14e juli, eller när det nu var senaste inlägget kom, har det hänt en del. Var ute på landet ett tag och drog en massa grenar då runt 20 tallar hade blivit ner sågade. Sen var jag ensam hemma i en vecka och jobbade. På lördagen sen åkte jag på scoutläger till Örsö. Där hade vi fin besök från Tyskland. Blev ett riktigt fint och roligt läger. Som anordnare för vissa saker hade vi lite kaos då och då men allt löste sig. Höll i lägerbål tillsammans med lite folk, första gången jag spelade gitarr på lägerbålet. Gick väl sådär, men jag och Petra lyckades på något sätt få det att fungera. Sen denna vecka har jag jobbat. Imorrn ska jag och mamma upp till hälsingland för att "hämta" mormor.
 
I'm back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0