Did you know...

att jag...


( ) Är kär i någon
(x) Cyklat utan händer
(x) Tycker att kärleken borde komma nu
( ) Hatat kärlek
(x) Har/haft converse
(x) Känt mig som ett as
(x) Älskar att gunga
( ) Gillat någon så att det gör ont
( ) Är höjdrädd
(/) Gjort mig själv illa (alla har vi väl någon gång rivit oss på egna nageln elr liknande ^^)
( ) Är homosexuell
( ) Kysst mig själv i en spegel
(x) Hoppat från ett fönster
(x) Viskat i någons öra
( ) Förlorat någon jag älskade
( ) Dödat någon
(x) Bakat sockerkaka
( ) Velat dö
(x) Lyssnat på samma låt en hel natt
( ) Ätit godis istället för att gråta
( ) Skrikit hora/bög till någon
( ) Varit hög
(x) Varit ordlös
( ) Är kåt
( ) Hatar värme
(x) Har skrivit på någons arm
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil
( ) Varit otrogen
(/) Har hatat någon som jag egentligen älskar (hatar är ett starkt ord...)
(x) Har ångrat mig
(x) Varit svartsjuk
( ) Har hostat blod
(x) Hoppat omkring på stan
(x) Tycker om kladdkaka
(x) Har ätit middag med någon jag tycker om
(/) Tror på det övernaturliga
( ) Har hatat mina föräldrar
( ) Ätit jättemycket och sedan spytt
(x) Har hatat min kropp och mitt utseende
(x) Har spelat gitarr/spelar
(x) Skrattat åt mig själv
(/) Sjunger i duschen
(x) Skrikit mig hes av panik
( ) Blivit strypt
( ) Har sett någon dö
(x) Har skakat av nervositet
(/) Blivit slagen seriöst (av bror min :P)
(x) Har skrattat så jag gråtit
(x) Sprungit och gråtit samtidigt
(x) Haft solen i ögonen med ett leende
( ) Slängt porslin i väggen
( ) Hatat hela världen
(x) Sjungit till Håkan Hellström med någon jag tycker om.
( ) Tycker att pengar är viktigare än något annat
(x) Gillar inte då folk tjatar på mig
(/) Drömmer ofta mardrömmar
(x) Skulle kunna dö för någon
(x) Har ett smeknamn
(x) Somnat på golvet
( ) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen
( ) Åkt buss genom halva Sverige
( ) Kastat mig framför ett fordon
(x) Älskat någon som inte vet/visste om det
(x) Skrapat upp knäna
(x) Tycker att krig är idiotiskt
(x) Tuggat på ett grässtrå
( ) Varit nära döden
( ) Hållit i en orm
( ) Varit så full att jag inte kunnat gå
( ) Trott att jag varit odödlig
( ) Kastat min telefon i vattnet
(x) Vaknat av att jag gråter
( ) Känt mig som ett får
(x) Haft läppstift
(x) Har gråtit i någons närvaro
(x) Älskar regn 
(x) Önskar mig ett liv med en speciell person
( ) Har slagit till någon så att personen tappade andan
(x) Har sprungit en kilometer utan uppehåll
(x) Har en studsmatta hemma
( ) Kysser med öppna ögon
( ) Gillar att städa
( ) Hånglat i en bubbelpool

( ) Har varit lunarnörd
(x) Har gråtit av lycka
(x) Kan över tre språk
(/) Har bra självförtroende
( ) Tror att jorden går under snart
(/) Tror på gud
( ) Är en negativ jävel
(x) Drömt att jag varit död/dött
(x) Har aldrig druckit öl
(x) Har en fobi för aggresiva människor som kommer nära
( ) Trivs med min kropp
( ) Har ätit kattmat
(/) Är dålig på att säga nej
( ) Har någon gång känt dödslängtan
(/) Avskyr matte
(x) Tycker om att spela piano
(x) Är en dagdrömmare
( ) Har varit på hultsfredsfestivalen
( ) Är vegetarian
(x) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) Hade gosedjur som liten
(x) Har förlorat en nära vän
( ) Diggar ögonbindlar, piskor och sexlekar
( ) Ska flytta så snabbt som möjligt
( ) Knaprar ofta alvedon, koffeintabletter, panodil, ipren ngn gång per dag.
(/) Skriver dikter eller andra texter
(x) Är emot abort
( ) Borstar aldrig håret
(/) Har/haft tandställning
(x) Faller nästan alltid för fel personer
( ) Tycker om Britneys musik fast än du aldrig erkänner det
( ) Äter godis på skoltoaletterna
(x) Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon just nu
(x) Gillar muskler
(x) Hatar mjölk
( ) Har haft tungan i någons öra
( ) Har gjort något ytterst pinsamt på fyllan
( ) Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
( ) Ser på family guy
(x) Har gått/ska gå på bal
( ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) Har snusat/snusar
( ) Har rökt/röker
(/) Verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x) Tycker att jesus verkar varit en trevlig prick (HAHAH)
(x) Har dansat på scen
(X) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
( ) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) Älskar någons leende
(X) Har syskon

Kommentarer
Postat av: Micaela den coola

hhahahahahahaha

(x) Tycker att jesus verkar varit en trevlig prick (HAHAH)

håller med där asså!!

2011-05-14 @ 13:56:28
URL: http://diamantens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0