Det är ju bra komiskt alltså

Var på info-möte idag. Lagom långt, sisådär 3,5 timme på en träbänk - big like på de! Nej, men det var väl bra. Det var ingen "lack of information" precis, och de svarade på alla frågor som ställdes och så. 
Det roligaste av allt måste ändå vara detta: Gruppen skapades på Facebook så att man lättare kunde ta kontakt och ha folk att prata med och kunna bilda riktiga relationer från mötena och så. Och så visar det sig att jag satt mer eller mindre brevid Natalie, stod "i kö" för att fråga en sak bakom Pommeline, såg några jag kände igen sen förra träffen när mötet mer eller mindre var slut och... ja, det kanske var det.

Nu har jag i alla fall en holländare här så nu blir det sova och upp imorrn för en första dag på del 4 i porjektet... segt, ber till Gud bara att vi får vårt företag!

Kommentarer
Postat av: maja lundmark

haha, om sanningen ska fram så tog jag den faktiskt från din blogg för den stämde så bra !

(:

2011-05-16 @ 20:08:01
URL: http://majalundmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0