"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities"

Efter att jag hade slutat jobbet idag blev det stress hem. Sprang från bussen hem och packade ihop allt, sprang sedan tillbaka till busstationen, och tog bussen tillbaka för att sedan vänta på Danderyds Sjukhus i en halv timme. När väl bussen kom, var det raka vägen mot Ljusterö och landet. Tack gode gud att det var mer eller mindre direkt buss och att jag slapp hålla på och byta. Var så sjukt trött att jag höll på att bryta ihop för minsta lilla sak, och då menar jag verkligen minsta lilla. 
Har som det ser ut nu, ingen större lust att jobba nästa vecka också, även om det bara är några dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0