Stressig vecka... kan man säga, ja.

Nä, den här veckan har det inte blivit mycket dator. Skönt det i och försig. Har varit extremt mycket plugg. Så tänkte dra en snabb genomgång av veckan!

Måndag: Lika seg som vanligt, var i skolan från 08.00 till ca 16.00. Åkte en jättesnabbis upp till Mörby för att köpa DVD skivor och sen hem. Har nämligen börjat lägga över alla filmer och sånt som finns på datorn till DVD skivor så datorn inte blir så överbelastad. Så drog igång en överföring och sen rakt in i historiaboken. Pluggade konstant från ca. 16.30 till 22. 
Tisdag: Rätt kort dag, plus att vi skulle på ett semenarie i slutet av dagen så vi skulle sluta något tidigare (10 min -.-) Visade sig att semiariet vi satt coh lyssnade på i 80 minuter bara var skådespeleri. Så det som sas var inte riktigt sant. Visst, tjejen berättade en "historia" om hur hon hade brutit sig in på ett ställe och tagit sönder några vapen och det var det tydligen någon som hade gjort. Måste erkänna att jag gick på det helt och hållet, kände dock att det var lite små skumt att skolan hade bokat in två olika föreläsare under samma tid (som de sa) och att hon bara hade fått 5 månader och lite böter för att bryta sig in och förstöra extremt dyra vapen. Så fort jag kom hem var det in i historia boken igen och sen en snabbis ner på träningen
Onsdag: Blev supertaggad när jag fick veta att svenskan var inställd, på grund av komp och att vi då skulle flyta fram historian en timme och alltså sluta tidigare. Så återigen, när jag kom hem var det plugga historia. Som aldrig förr. Fick till och med strunta i dansen :(
Torsdag: Gick upp en halv timme tidigare för att titta igenom matten och sen var det dags. Först 1 timme och 55 minuters samhällskunskap och sen historia prov! Panik! Men det gick ändå helt okej, tror jag. Blev mycket skrivande och jag vet inte om lärarna kommer lyckas se vad jag skrivit på sista frågan. Matteprovet vet jag inte hur det gick, kan ha gått ganska bra men vågar inte hoppas för mycket. När jag kom hem kollade jag igenom matten ännu en gång eftersom vi skulle ha andra delen på fredagen. Sen var det iväg på utvecklingssamtal, och som Ellen sa, det känndes verkligen som om det var utvecklingssamtal för mentorn (svenska läraren) än för oss. Jag har själv inget problem med det eftersom jag inte är något stort fan av samtal. Men, jag fick i alla fall ut det jag ville säga, gav tips till alla möjliga lärare. Och känner att det nu i alla fall finns någon lärare som vet hur jag känner. Oj, vad det lät som om jag är mobbad nu :P Sen var det raka vägen till scouterna och göra sig redo för möte för junisarna. Superkul och lyckat blev det! 
Fredag: Gick till skolan och skrev matteprov, och sen hem igen. Skulle ha gått på bio med en kompis med var tvungen att spela fotbollsmatch istället. Det var väl helt okej, kunde ha gått ganska mycket bättre. Men hallå! Vi har inte ens spelat tillsammans i ett år än, och de vi mötte har spelat tillsammans hur länge som helst. För ovanlighetens skull var det ingen i vårt lag som riktigt skadade sig. Dock känner jag idag att jag gjorde något med foten. Kan knappt gå!

Kommentarer
Postat av: nob

wholesale asian replica watches replica tag heuer alter ego watches italian rolex replica watches grade 1a swiss replica watches replica watches breitling tourbillon replica tag heuer alter ego watches replicas watches jewelry http://brandreplicawatches.org/Corum/watches/replica/ - replica burberry watches replica luminox watches cheapest replica watches replica hublot watches

2012-06-06 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0