"Jag har namnsdag snart"

Kom på en massa roliga och totally random saker som folk i min närhet har sagt, lite så där när det kanske inte borde. :P

"Jag har namnsdag snart!" - Micaela under en lektion. Hela klassen var knäpptyst och Micaela satt med iphone lurarna i :P

"Jag har ingen bror, han bor i Luleå" - En kille i min brors klass under deras klassresa, var inte där men har hört det.

"Nej, de är hemma hos Simon" - Victor när vi frågade om han hade röstat, idag.

"Hon miljöpartistern ser ut som min spanjor" - Petra under partidebatten igår (kommer inte ihåg om det var precis så men ändå :P)

"Jag röstade på Centern för att han var så söt" - Karro!

"Jag tror nog att jag kommer rösta på KD, han var så söt, satt där och log och så." - Micaela :P


Det kommer nog att komma lite fler då och då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0