Oktober - du längtade månad

Japp, det blev först nu som jag satte mig för att skriva ett litet inlägg. Det är oktober idag, något som jag verkligen gillar. Tycker inte om slutet av september, det är då allt känns så deprimerande, sommaren börjar ta slut och allt. Men i oktober då är sommaren slut och hösten är i full gång! Logiskt? Nope.

Har varit supertrött och haft huvudvärk hela dagen så min lilla dejt med Malin blev aldrig av och inte heller filmkvällen med Karin. Att ha huvudvärk är ju inte kul till alls, plus att man blir på så dåligt humör. Dock så hindrade inte det en massa skratt under de få timmar jag var i skolan. Känner verkligen att jag har kommit rätt, har fått världens sötaste kompisar och bara fått börja om på ny kula. Vi skrattar hela tiden, vi pratar med varandra och det finns den där härliga stämningen som jag bara älskar. Får lite konfaläger känsla på det hela. Och idag var det verkligen så att vi var en och samma person, alla var hur trötta som helst, vad hade vi gjort i går kväll liksom? Inte mycket.

Jag har tänkt på en sak. Alla, eller de flesta, har väl något som de alltid har med sig eller på sig? Alltså ett halsband, armband m.m. Jag t.ex har alltid på mig mitt guldkors jag fick i konfiramtionspresent, har haft det dygnet runt sen sommaren 2009. Eller ja, kanska inte hela tiden men absolut större delen av tiden. Sen har jag alltid med mig mitt Thomas Sabo armand, antingen på handleden eller i någon ficka eller väska. Och så det sista, min kalender. Jag kan inte leva utan den, där finns allt! Vill bara påpeka att mobil, plånbok och nycklar inte räknas in i det här då de är ganska självklara saker att ha med.

Ska efter detta inlägg skrivts klart krypa ner i sängen och försöka sova lite, vila upp sig inför morgondagen. Jag förstår mig inte på de personerna som sitter uppe hela natten av ingen anledning alls och sen inte vaknar förens 2 dagen efter. Om man ändå inte har något bra för sig och bara sitter hemma framför dator eller tv, då kan man ju lika gärna gå och lägga sig så man kan vakna innan lunch dagen efter och hitta på en massa roliga saker. Haha, vad tråkig jag lät där, men det är ju så.

Min morgondag kommer gå ut på städning, rensning och shopping. Kanske även lite skolarbete om jag orkar. Måste även skriva klart alla High School papper. Har kommit ganska långt nu. Har blivit godkänd av den svensk delen av organisationen och fått hem 13 sidor som det ska skriva på och signieras. Sen är det bara att skicka in dem, gå till Amerikanske ambassaden, till läkaren och sen till polisen och skaffa nytt pass då det kommer gå ut under året. Har även betalat in en del av det som ska betalas, så nu är jag ganska säker på att allt blir av :)

Fick sådam damp på min dator nyss. Den har två gånger under den tiden jag skrivit det här inlägget heltplötslit hoppat bakåt så har fått börja om från där senaste utkasstet kom från, inte okej! Varför gör den så för?
Nu ska jag inte skriva något mer, jag ska säga godnatt och klicka på "Publicera" knappen innan den går bakåt igen -.-

Så god natt!


Kommentarer
Postat av: Carolina Broooooberg :D

Fin blogg Bell! :)

2010-10-02 @ 19:00:23
URL: http://carolina.blogg.se/
Postat av: Carolina Broooooberg :D

vad hände med min kommentar..? :S :P

2010-10-02 @ 19:00:58
URL: http://carolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0