Helt onödigt men ändå

Denna lilla sak hade min kära vän Anna som status på Facebook och tyckte den var allmänt gullig, sä här kommer min verasion, eller va man ska säga :P

Jag heter: Isabelle |Jag vill: Inte räkna matte :P | Jag har: Is i kylen | Jag är rädd för: Is (nja..) | Jag är inte: Iskall | Jag är: Imponerande bra | Ett djur som jag påminner om är: Igelkott | Modersmål: Isländska (bara för att italienska inte va lika kul :P) | Jag älskar: Isglass |
Kopiera detta till ...din status och svara på frågorna med ord som börjar på första bokstaven i ditt namn.

Kommentarer
Postat av: Caesar

Då anser jag faktiskt att min var så mycket bättre! ;D Den var ju faktiskt lite ärlig också ;)



Jag heter: ELLEN | Jag vill: ERÖVRA | Jag har: ELEKTRICITET | Jag är rädd för; ELD | Jag är inte: ENERGISK | Jag sjunger: ELÄNDIGT | Jag är: ENVIS | Ett djur som jag gillar är: ELEFANT | Modersmål: ENGELSKA| Jag älskar: ELTANDBORSTAR| Kopiera detta till din status och svara på frågorna med ord som börjar på första bokstaven i ditt namn.

2010-10-11 @ 00:36:32
URL: http://hellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0