Tiiiisdag!

Vilken härlig dag med regn och en massa skit :P Har i allmänhet varit en bra dag, ja, förrutom vädret, mobilen och slutet av dagen :P
På morgonen ville inte mobilen gå på ljudlöst, hur många knappar jag än tryckte på och hur många inställningar jag än gjorde. Sen under typ andra lektionen la mobilen av trots att jag hade laddat den under natten. Va är grjen med det liksom? Så var utan mobil typ hela dan. Sen så regnade det ju också på morgonen och nu btw.
Sen var det ju 6:ornas dag idag så alla niorna slutade tidigare. Från början var det bara sista lektionen som inte skulle bli av och några av språk klasserna så vi gick ner till musikläraren och frågade om vi skulle ha nån lektion annars kunde ju folk gå hem. Men nej, det skulle vara lektion och jada jada jada. Fick sen reda på att vi inte har någon spanska så då var det hål timme i en timme innan musiken började och när vi väl kom ner sa läraren att vi inte hade någon lektion. Varför sa hon inte det tigigare liksom? Lite små jobbigt. Är ju inte dirket världens undergång eftersom vi ändå fick sluta tidigt, men ändå liksom. Kunde ha varit hemma och jobbat med bilden i 50 minuter extra :)
Nä, nu måste jag verkligen få klart allt skolarbete, ska åka in till stan för att gå på en random konsert så att jag kan lämna in musik grej så jag får nåt betyg :P

xoxo

P.S Vilken av mina gamla mobiler ska jag använda tills min funkar igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0