Fan va illa!

Här kommer två negativa tankar på rad.

#1: Hur tänker DU egentligen?
Under en extremt lång tid har två personer tjatat på många av oss att vi aldrig svarar på mejl. Nu ska vi ha en filmkväll men de här personerna (juste det är scouterna vi pratar om :P) alla har svarat förrutom en. Och vet ni vem denna person är? Självklart en av dem så tjatar på oss andra. Va fan liksom??

#2: Last Song med Jessica - Never :(
Fick reda på idag att Last song kommer att gå på bio i Sverige och har premiär den 7 Maj, och jag och Jessica har en tendens av att gå på premiärer av filmer med Disney stars i. Men nu är jag i Frankrike när den har premiär :'( Det är så saaad! Vad ska vi då göra liksom? Ska iof tvinga min fransos att kolla om den går och tvinga henne att gå och se den varesig hon vill eller inte, vi gjorde saker jag inte alltid ville när hon var här liksom. Men ändå! Traditionen bara försvann! :(
Men vi får tagga till nästa, speciellt den som kommer under 2011 och som jag berättade om för dig, right? ;)

xoxo-

Kommentarer
Postat av: Jessica

Självklart =)) får väl längta efter det istället då ;O <3

2010-04-04 @ 17:01:48
URL: http://jessicaalmqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0