<3

Alltså jag älskar dig sjukt mycket.
Skulle du försvinna ur mitt liv vet jag inte vad jag skulle göra.
Kanske är det just därför jag har varit sjukt debbig och allt bara gått åt skogen för mig på sistone.
Jag klarar mig helt enkelt inte utan dig.
Jag trodde aldrig att någon skulle kunna påverka mig på det här sättet.
Men du har lyckats.
Du borde få en medalj.
Du borde få en Oscar.
För du betyder så mycket för mig.
Jag vet att det inte har märkts på ett tag nu.
Men utan dig är jag inget.
Du är den vännen som jag behöver.
Dagar var då jag kände mig sviken.
Men att tänka efter hjälper.
Då det ända jag tänkte på var att jag svikit dig.
Det borde bli bättre.
Det borde bli som förr.
Det är allt jag vill.
Det är allt jag önskar.
Du var den jag litade på.
Du vet en del saker som ingen annan vet.
Jag hoppas att vi blir som förrut igen.
<3


Kommentarer
Postat av: Nalle Puh

<3 Love You!



Sorry for all that happened

2009-11-01 @ 20:38:42
Postat av: Anonym

vem handlar det om? :)

2009-11-02 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0