Prao dag #5

Sista dagen på Hundbiten idag :'( Ush, mådde inge bra när jag gick därifrån... Men min dag där var iaf helt underbar.

Blev väkt för tidigt :P Eller pappa fyller ju år idag så behövde gå upp och sjunga för honom, men när man kommer upp sitter han redan i köket. :P Jaha.. ^^ Sen var det några papper jag skulle behöva ha mer till proen från skolan men hittade inte de så fick åka upp till skolan för att de om de var där. De var de inte -.- Så när jag kom hem blev det städning och självklart hittade jag papprerna.
Sen var det dags att gå till praoen. Trist väder.. Ingen sol alls :( När jag kom dit gick vi först ut med pudlarna igen XD (L) Återigen ÄÄÄÄÄÄLSKAR pudlarna <3 <3 Idag var det dock bara fyra stycken där :( Är så ledsen för att Messi bara var på dagiset de två första dagarna. De andra har hon löpt, men kanske var bäst så, så jag inte blev för fast vid henne också :P De fyra hundarna som var där var: Nougat <3, Viggo <3, Gilla & en svart pudel :P Har blivit så otroligt fast vid Nougat och Viggo, kanske eftersom de har varit där varje dag. Förrutom att Viggo var borta en dag. Idag var Nougat jätte bråkig, eller han var glad men han busade och hoppade på de andra en hel del -.- Jobbigt!
Sen gick vi ut med två hundar: Lyra och Zoya. Lyra var så jobbig, så extremt speedad oh jag hade henne så min han var såå trött efter den promenaden :P
Efter det fick vi vara inne ett tag, första gången vi blev lämnade ensamma där och självklart kom folk och lämnade och hämtade hundar och det ringde som aldrig förr :P Så Erik fick ta telefonen och jag fick springa ut och in med hundar :P Sen när dt blev lugnare satt jag inne hos pudlarna och gosade med Viggo. Han är så mysig <3 Han kläddrade på mig flera gånger, lite små jobbigt men såå gulligt :)
Det sista vi fick göra var att ta en kort tur med pudlarna igen, gå in med de och ta taxarna och gå en kort tur med dem och sen gå in med de och ta Lyra, Zoya och en springer spaniel jag inte vet namnet på och gå en kortis med de också. Sen var vi inne ett tag till och gosade med alla hundarna och sen fick vi gå hem :(
Men... jag kanske kommer jobba där under loven! XD Och kommer att gå dit mer eller minder varje fredag och "jobba" eller kommer bara vara där och gå på kortisar med mera.
Nä, ska hitta på nåt nytt nu.

xoxo -Isabelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verka vara väldigt kul på din prao ^^

Gulliga hundar :)



glöm inte checka min blogg oxå ;)

2009-03-27 @ 22:13:08
Postat av: Elin-Pelin

Sry, det va jag som skrev förra komentaern, men mitt namn försvann tydligen :/

2009-03-27 @ 22:14:08
URL: http://elisita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0