Igår :P

Ja, det blev ju inget inlägg igår. Kom hem lite sent och sen skulle jag fixa lite saker och sen hamnade man i sängen :P Så vad hände igår då?? :) Började dagen med en So lektion, läste någon tindningsartikel från flera år sedan, sen var det kör. Sjöng - wow! :P Fast större delen av 'lektionen' var bara prat om en massa saker... Sen var det matte. Fortsatte med uppgften och det går inge vidare Lite frammot kommer ma ju men fort går det ju inte :P Men det kommer någ att gå bra tillslut ^^ Sen var det lunch - hände inte mycket som vanligt :P SPANSKA! Så kom provet. Det gick ganska bra och jag tror att jag kan få rätt så bra på det. En sak som jag var osäker på; vad blomma heter på spanska - men frågade carlos idag och fick reda på att jag skrev rätt! ^^ Men man vet ju aldrig det kanske går åt helvete.. -.-
När alla vi tjejer var klara med våra prov åkte vi in till stan. Gick runt i flera affärer, vi var speciellt stor fan utav H&M butikerna som finns vid vart ända hörn i Stockholm :P Men det var kul alla letade typ efter något på H&M. Får se om jag kommer ihåg rätt men tror det var något sånt här; Elin - letade efter en jeansjacka, as fina skor  ^^ och någon randig klänning. As fina. Belle - jeansjacka tror jag :P. Frida - Vår skor och vår jacka. Jag och Linda tror jag inte letade efter någo speciellt men Linda köpte en jättefin kofta och en as cool keps + ett par supercoola skor. Här kommer en liten lista på vad alla köpte :P sorry om jag glömmer något XD;
Belle; -
Elin; Superfina skor från H&M, jeansjacka från H&M också jättefin ^^
Frida; -
Jag; -
Linda; Som jag redan sagt :P Ascool keps, gullig kofta från H&M båda två, coola skor från din sko
Sen var vi i Galleian också och käkade brownie. Först skulle Elin och Frida köpa smoothie, Jag och Belle frapino och Linda brownie. Men så blev det inte riktigt. Alla de andra klarade av 'planen' men när jag och Belle skulle köpa frapino hade de inte det... -.- Så det ble brwonie för oss också. Men när Elin och Frida smakat lite på våra brownies köpte de en också och delade på. Sen satte vi oss i brownietrappan som vi döpte den till. Tror alla vet vilken jag menar. Men för er som inte gör det är det trappan i gallerian där alla sitter och äter brownies :P Sen gick vi in i lite fler butiker och efter det var det tunnelbanan tillbaka hem. Alla åkte hem till sig själva och plockade ihop lite saker och bytte om och sen träffades alla hemma hos Linda igen. Där fixade vi middag - tacos ^^ Jättemysigt :) Sen kollade vi lite på tv och körde sanning eller konka med flaska :P Kollade lite på någon film som gick också men inte hela dock. Vet inte riktigt vad den heter men det är en massa ormar på ett plan iaf :P Kollade också på KungFu Panda!!! XD HAHA YAY! "There's no charge for awsomeness and attractiveness" vet inte om det var precis så men en kompis sa att det var så :P
Kom hem runt kvart i tolv och fixade lite saker som sagt och sen var det sängen.
 H&M butik :P
 Belle och Linda på H&M med as coola solglasögon.
 Belle, Elin, Linda och Frida posar vid lejonet ^^

 Här är vi allihop i köket. Ja alal förrutom Elin som tar kortet ^^
 Petra med Lindas katt Katten XD

 Frida med Katten XD

Får se om det kommer ett dagens inlägg också men det kommer bli alldeles för långt om jag skriver in det här också ^^

Ox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0