Förlåt

Vill att alla ni läser det här, ni kan dömma mig så mycket ni vill. Skratta, snacka skit, viska bakom min rygg. Men då vet jag skälv att jag har gjort vad jag kan eftersom ingen av er verkar vilja prata.

Idag har varit en skit dag. Kände redan på morgonen att jag förstörde dagen för alla. Förlåt. Sen blev allt bara värre och jag skulle vilja två/tre personer vill prata senare ikväll när ni är hemma för ja vill säga förlåt med munnen (eller va man ska säga :P) Den andra/tredje personen vill ja prata med för jag vet att hon inte mår så bra för en grej och jag vill säga att hon verkligen betyder mycker för mig lika mycket som en person ja har messat med i typ en och en halv timme och två personer som var med och frös på hötorget. Tror att alla ni tre vet vilka ni är.

Förlåt till Elin också. Jag hade ingen aning om att ingen kunde göra nåt nån kväll under tre veckor. Självkart ska vi inte göra något speciellt samma helg som ditt party är :) Så jag hoppas att du fölåter mig.

Hoppas att ni förstår, själv känns det som om jag har sagt det som jag vill trots att jag helst vill prata öga mot öga med alla. Men är lite svårt just i minuten.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0