Paus

Ja, det kommer ju att bli en liten paus nu när jag åker bort. Så här kommer sista inlägget förens om runt 3 veckor.

Idag, om drygt en timme åker jag och några från arbetslaget iväg på hajk :) Vi ska gå ynka 8 km, det är inget om ma genför med vad vi har gått med scouterna XD
På måndag morgon åker jag dirket från hajken till konfalägret, på Husarö ^^ Ska bli så kul. Där är jag i tre veckor. Konfimierar mig den 27/6 ^^

Ja, mer finns det väl inte att säga. Jag kommer att få mobilen var tredje dag och vill gärna ha en massa sms i inkorgen :) Kommer ringa lite då och då när jag har tid, promise :)

Aja, ni får ha det bra. Och till alla Friberga barn - ha en as bra skolavslutning på trosdag/onsdag! XD

xoxo -Isabelle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0