Nästa Helg

Har länge tänkt på att färga håret. Jag har färg och allt sånt hemma så bestämde mig för att ta tag i det hela och köra en liten omfärgning av håret nästa helg. Jag ska inte peremanent färga håret, bara så att alla vet. Anväder sån där färg som går ut efter 8 tvättar eller något sånt. Det blir någon brun aktig färg, hoppas att det blir bra. :) Det är nästan så att jag vill färga idag, men om det inte blir bra kan det bli jobbigt att tvätta håret 8 gånger på en kväll... hmm... Nä, det blir nästa helg. Så alla ni som känner mig får påminna mig om att färga så jag inte flyttar det till helgen efter....

Men igår då.. familjen Silvander kom ju hem till oss. Det blev lite sent så orkade inte riktigt sätta mig vid datorn och skriva ett inlägg.. Men vi hade jättekul. Jag, Karin och Anna kollade för det mästa igenom en massa bilder och snackade. Sen kollade vi på en film, som vi tyvärr inte hann se klart... Fast jag hade ju iof sett den x antal gång (Picture this :D). Tjaa, lilla Olof somnade runt 10 tiden... så extremt gulligt. Så Jeppe hade as tråkigt gick typ runt i hela huset av och ann och hade bara i allmänhet inget att göra...

Ehm... har fysik prov imorgon! :S och spanska redovising :S Fy fan, vad jobbigt! Vill inte, är inte så orolig för spanskan eftersom alla säger att det gick så bra och det var så lätt. Fast jag kommer säkert köra bara för det :P Och provet.. det är en hel del saker som jag bara inte hittar någonstans. Som vad har fullerener för egenskaper och vad har metan, etan, propan, butan pentatn, hexan, heptan och oktan för egenskaper??? Inget vill fungera idag :(

Skulle ha gått på en liten promenad idag också men det var ingen som ville följa med :'( eller ingen som kunde... Har inte gjort så mycket nytta alls idag egentligen. Städade Yoshis bur och skrev klart bokrecensionen på Twilight men inte ett skit mer...

Sen har vi svenska förhör på Tisdag också, det tror jag iof är rätt så lätt och det hinner man plugga på imorgon men iaf.

Nä, nu ska jag återgå till mitt pluggande...

Ox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0