Kväll i Stockholm

Hej, hej :)

Tog mig in till mörby runt halv 3 för att möta Linda och Katrin där. Haha, Linda blev en aning sen men det gick bra iaf, vi tog oss in till stan och tog en tur till gallerian där Linda och Katrin köpte brownies. Efter ett tag kom Belle och vi gick mer eller mindre direkt till Sergel och kom ungefär tio minuter innan filmen började, perfecto! XD Som jag kanske har nämt så såg vi "I taket lyser stjärnorna". Den var rätt bra, en hel del av alla som såg filmen var typ as flammiga så det var typ garv och prassel hela tiden :P Efter bion sprang jag vidare till svea bowling för att träffa fotbolls tjejerna. Var med och snackade lite och sen åt middag med dom. Själv tyckte jag att vi kunde ha hittat på något mer så vi ahde varit ute längre. Jag menar dom yngsta tjejerna fyller 14 i år så det är ju inga problem, allt slutade liksom runt 20.00. Hoppas det blir senare nästa gång.

Ox

Kommentarer
Postat av: eleni

hej. mysig jacka du har.. hehe :D mvh eleni

2009-01-30 @ 22:13:12
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tack tack :)

2009-01-31 @ 13:39:47
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0