Hello

Ska snart fixa middag men innan det tänkte jag slänga iväg ett litet inlägg. Dock sitter jag nu och kollar på Top model nu, rätt så gammal men iaf.

Första skoldagen för mig på ett tag. Planen var att jag skulle göra so provet idag direkt på första lektionen men vår lärare var inte där så det får bli en annan dag, kunde inte lämna in inlämnings uppgiften heller så... Engelskan var super seg - och trist. Kommer inte ens i håg vad vi gjorde -.- Andra engelska lektionen var inte mycket bättre då vi skulle improvisera. Hel skumt. Alla skulle typ spela en kändis, det började med att alla presenterade sig själva i 30 sekunder helt under improvision. Sen var alla grupper helt plötsligt uppe i luftballonger (en per grupp). Självklart blev det hål i alla ballongerna och gruppen behövde kasta av två personer. I vår grupp hade vi dessa kändisar: Bill Gates (Johan), Paris Hilton (Linda), Rihanna (Petra), Ashley Tisdale (Jag :P), Ernst Kirchsteiger (SG), Britney Spears (Belle) och Fredrik Reinfeldt (Jacob). De som blev av slängde var Britney Spears och Ernst Kirchsteiger, då hamnade dom tydligen i himelen men det var bara en av alla sex som kunde komma till himlen resten hamnade i helvetet. Sen blev hålet ännu större och alla som var kvar i ballongen skulle dö. Men det fanns en "emergency west" eller nåt sånt så en i varje grupp överlevde. I vår grupp räddade vi Reinfeldt. Andledning var att han var störst och vägde mest så om han hoppade av skulle ballongen kanske lyfta, men det kunde den inte -.- Så det slutade med att alla förrutom tre dog. Den som kom till himlen var Snoop dog (Simon L) och de som överlvde var Reinfeldt och Barack Obama times 2 (kommer inte ihåg vilka som var dom).
Spanskan var helt okej, pratit som vanligt men jag fick en del gjort. Gjorde större delen av de jag inte hade gjort i övningsboken. Sen var det min första kemi/biologi lektion. Helt okej, jag gillar läraren hon är riktigt bra, och trots att jag missat två lektioner tror jag att jag är med. Men nu har jag en labraport och en uppsatts att skriva i no så... Efter det var det bild - helt okej men väldigt pratigt. Jag suger på bild så kom ingen vart alls, skuggade lite på profil bilden och gjorde klart ögonen och större delen av ögonbrynen på fram i från bilden.
Franska - det blev bara en massa prov plugg under hela lektionen. Men det var inte så många som pluggade tror jag. Jag själv pluggade inte så jättemycket men jag fick reda på att jag har pluggat in så jag kan ett helt kapitels gllosor utan till fast vi bara skulle kunna några ord -.-

Snart blir det middags göra och sen blir det lite läxor. Nu sitter jag och kollar på SATC har aldrig kollat på serien innan bara sett filmen.

Här kommer lite roliga bilder från skolan XD

 Katrin och Linda under bildlektionen ^^

 Lite mer personer under bilden :P

 Franska lektion... Se va bra alla är på att plugga XD

 Frida och Katrin går igenom lite franska grejer

Det var väl allt för just nu

Ox

Kommentarer
Postat av: Frida <3

Hej Isa <3 Hur gör man så den här vita bakgrunden som texten står på blir genomskinlig? :O

2009-02-16 @ 19:26:21
URL: http://fridaxfjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0