Alla <3 dag

Halloj alla! Hoppas att alla har haft en underbar dag hittils :)  Själv har man pluggat franska och relgion hela dagen, orkar inte mer men nu när mamma skulle förhöra satt hon med brorsan och körde läxor där i stället så mitt föhör får bli efter det. Pallar inte med alla dessa franska ord hit och dit och ala hundra accenter som aldrig lyckas hamna på rätt ställe eller rätt sätt - vette fan hur jag ska lära mig accenterna. Kan i stortsätt alla orden men..

Ikväll blir det party XD Eller middag hos några kompisar iaf, det ska bli kul. Brukar i vanliga fall när vi är hos dom gå hem efter vi har ätit medans resten av familjen är kvar där. Det står till så att familjen består av två killar och föräldrar så jag har inte superkul där -.- Sen när dom är här går äldsta killen hem medans yngsta leker med Jeppe. Sånt är livet, men tänkte stanna hela kvällen idag, vi ska ju trots allt på samma konfa läger. Förrutom att Axel ska på andra och jag på första men iaf. Och man kan alltid kolla på film eller något sånt.

Alla där ute har väl fått åtminstone ett hjärta idag hoppas jag. Läste om en liten tjej som hade fått ett rikigt hjärta idag, hon var sjuk dåra som hon behövde det verkligen. Men det är så här snygg planering att få ett nytt hjärta på alla hjärtans dag. På tal om hjärtan så är det Grey's Anatomy på onsdag! YAY! Har längtat som in i väggen, eller vad man nu säger.

High School Musical 3 kommer på DVD 25 Februari - här i svea dåra. I UK och US kom den typ ut 7 eller 6. Så har man sån tur så att pappa åker till UK på måndag. Så han ska kolla efter HSM och förhoppningsvis hittar han den och då blir jag glad. Annars är vi i Sälen när den kommer ut och är inte så säker på att man kan hitta en dvd affär där uppe i ingenstans. Och på tal om Sälen så kommer jag att ha med datorn och det mobila bredbandet så det kommer inte bli mindre bloggande bara för att det är sportlov. ^^

Jao, har läst två kapitel i New Moon nu, skulle vilja läsa mycket mer och det skulle jag säkert gjort om jag inte hade så himla mycket plugg, hur mycket jag än pluggar tar det aldrig slut.. *suck. Aja, det är smällen man får ta när man har varit sjuk. Hela måndagen kommer att gå åt att fråga lärare va jag missat och sånt, hoppas att det inte är för mycket.

Är as trött på mina iTunes nu så om någon har någon idé om musik så säg gärna till. Skicka är ännu bättre :D Nä, nu ska jag dra igenom franskan igen innan det blir förhör och sen blir det väl till att fixa till ikväll, har en smutta aning om vad jag ska ha på mig men itne hundra.

Ox

 Mina hjärtan ^^ Tack (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0