Svar till Malin

Hejhej,

Jag funderar på att åka som utbytesstudent till USA nästa år. Så jag undrar lite vad allt totalt kostade för dig. Hur mycket kostade visumet? :)

Älskar bloggen, blir så himla sugen på att åka!!!
Kramar

Om du har den minsta fundering på att åka så tycker jag att du ska ta den. Detta är något som du inte kan göra när som helst och om du har chansen så ta den. Om du vill åka nästa år skulle jag redan nu börja med allt. Hitta organisationen som passar dig bäst och så. Det är inte billigt att åka. Beroende på vilken organisation du åker med kommer det kosta olika. Visumet kostar runt 1000 lappen om jag inte kommer ihåg fel. Förrutom betalningen till organisationen kostar alla läkargrejer en hel del. Sen är det alltid fint att ha pengar när du kommer iväg också. Om du är intresserad av att vara med i skolaktiviter, som i många fall är det som gör ditt år lyckat, kommer mycket att gå till det. Jag håller på att sätta ihop ett litet inlägg med alla kostnader då det har varit många frågor om det. Hoppas du i alla fall fick lite svar på din fråga. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättebra svar, tack så jättemycket!! :)

2012-01-16 @ 17:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0