Det hela är bara ganska svårt att förstå

När man vandrar runt i huset och funderar över lite random saker inser man hur konstigt allt det här är. Jag menar, det har om 10 dagar gått 5 månader sedan jag åkte ifrån Sverige, och det känns som om det bara var någon vecka sedan. Allt går så fort och det känns omöjligt att jag inte kände till allt som finnas här för ett halv år sedan. Det är så overkligt att leva ett liv utan allting som finns här. Det är också omöjligt att förklara och de som inte varit med om detsamma kan verkligen inte förstå hur det här är. En sådan här känsla är inget annat än omöjlig att beskriva.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejhej,



Jag funderar på att åka som utbytesstudent till USA nästa år. Så jag undrar lite vad allt totalt kostade för dig. Hur mycket kostade visumet? :)



Älskar bloggen, blir så himla sugen på att åka!!!

Kramar

2012-01-15 @ 20:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0