Alltid lika kul med kommentarer

tja, heter bella och va i Lincoln County nevada förra året, bästa året i mitt liv!!! älskar att läsa din blogg, den får mig att tänka tillbaka på förra året så mkt! Hade världens bästa år och spenderade typ varje helg i vegas, spelade basketmatch på legacy high!!!! Ahhh blir gråtfärdig av att läsa!!!

Åh, va kul. Verkligen superhärligt att höra ifrån någon som var här förra året, och jag blir så glad av att höra att du gillar bloggen. Jag kan verkligen inte fatta att jag snart ska åka tillbaka till Sverige igen. Lite små galet. Kul att du har varit på Legacy också. Hihi, fortsätt läsa, ska försöka komma iväg på något av tjejerna basketmatcher, kanske att jag kan tajma med skolan du gick på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0