Day 166 - 168

Day 166 lördag
På förmiddagen var jag med Erica, Jordan, Jordan, Billie och Eric och såg på Iiris cheer tävling. Legacy gjorde ett superbra jobb och kom på andra plats. Kan inte så mycket om cheer men för det mesta såg det bra ut. 

Day 167 söndag - SUPER BOWL!
Söndagen gick åt att laga mat och baka. Körde på lite svenskt kök och lagade köttbullar samt äppelkaka. Jag och Erica lyckades prima med köttbullarna, teamwork när jag stod vid stekpannan och vände dem medan Erica rullade dem och la dem i pannan. Wihu! Allt blev så lyckat! Var en hel del som skulle tas med till Billie och Erics dock; skålen med köttbullarna, fatet med äppelkaka, dippfatet med dipp och jordgubbar och äppel bitar, skål med delade jordgubbar och en till skål med extra dipp. Yes, det var fullt hos mig alltså. Sen var det själva Super Bowl grejen. Alla tipsade, och sen satte det igång. Patriots vs Giants (!!!!). Reklamerna var inte lika märkvärdiga och bra som alla säger. Visst de var väl lite extra men ingen som var sådär superbra. Giants vann! Wihu (extra credit till oss i zoologi!). Vann inget på tippningen... men hade i alla fall rätt om vilka som skulle vinna! 



Day 168 måndag
Det är typ något med mig och vakna innan alarmet går av, jag är som Sheldon, fast jag somnar om och vaknar sen ännu tröttare och segare när alarmet väl går av. Hade i alla fall en sån där dag när inget verkar fungera. Träningen var hemsk... inget fick alls. Sen var det ju också det att Kaitlynn flyttar imorrn... Är så ledsen över det. Var verkligen en av de som jag kände mig tryggast och lärt känna som mest. Så det var lite tråkigt, fick en liten svensk nyckelring och en liten lapp från mig, samt att vi alla skrev ett kort. Passade också på att få henne att skriva i min lilla bok. Är ju lite depp att det är tid att börja samla på sig sånt. Har bara 129 dagar kvar nu... Helt sjukt :/
Blä, nu ska jag sova. Är trött. Vill läsa min fina bok, men vet inte om det är något vidare då jag inte kommer somna förens om typ lång tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0