Day 160 - 162

Day 160 söndag
Gjorde klart mitt fotoprojekt, eller inte klart, men tog alla bilderna som behövdes. Min model var min kära svenska tio minuter bort. 

Day 161 måndag
Hade vikarie på historian, så det var riktigt galet och så. Vi jobbar nu på ett projekt - bok för 10-åringar. Var väl typ det jag gjorde för ett år sen i historia också. Min och Micaelas bok om Franska Revolutionen var riktigt fin, nu är det dock om "The Roaring Twenties and the Great Depression". Blev dock lite fail, men... Somnade nästan på spanskan, är ju inte så konstigt med tanke på att vi inte gör något. I foto gjorde jag klart det första collaget, som faktiskt kommer upp här i slutet av inläggt, blev inte lika bra som jag hade velat, men de funka. 

Day 162 tisdag
När alarmet gick av i morse kunde jag inte förstå att klockan var 5. Kändes som om jag bara sovit i någon timme. Så tittade på alla klockor jag hade; väggklockan, mina tre armbandsur, ipoden, datorn... och ja, var ju mobilen som ringde. Tyvärr var den rätt och klockan var fem. Tryckte dock på snos knappen tre, fyra gånger. Var lite drama under Global Diplomacy, eller... var inget stort direkt, men lite underhållande sådär. Annars var det en ganska tråkig skoldag, hade några extrema problem med att sitta still de två sista lektionerna, så var ganska så skönt att komma ut på fältet och sprigna runt lite under fotbollen. 
Nu - Glee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0