It's ironic

North Las Vegas 4.15 pm

Satt och gjorde ingenting när Tv:n la av... Hatar att vara ensam hemma när det är tyst så blev lite jobbigt. Ute var det grått, oskade en del men inget mer än så. Gick ut och vattnade lite. Ungefär fem minuter efter att jag stängt av vattnet och gått in igen börjar det regna... Först bara "Las Vegas regn" alltså inte något extremt som det kan bli i Sverige. Tänkte att ja, jag filmar det här så alla där hemma kan se hur öväder ser ut i LV. Haha, några minuter efter att jag stängt av kameran börjar det blåsa rejält och sen... kommer haglet. Rejäla stora hagelbitar. Då drog ovädret igång, filmade det också. Höll på ett tag, har aldrig sett så mycket hagel någonsin och det höll på ett bra tag. Helt galet. Det roligaste är dock att jag pratade med Barbora som bor en bit bort, men fortfarande i NLV, haglade det där? Nope. Åh, vädret i Las Vegas är för roligt! Nu är det sol btw, ligger fortfarande en massa hagel på marken, ser ut som en sen vårdag i Sverige. När det ligger några små snöområden här och där och solen skiner. Dock är det ganska mycket varmare här.
Haha, hunden har fastnat med tassen i skyddsnätet på studsmattan, stackarn. Trasslade ur det själv. Hehe, Off topic! Hund stackarn har ju aldrig sett något sån här förrut skulle jag tro, inte så gammal. 
Aja, har du tråkigt och vill har något som roar dig, ta en titt på klippen som snart kommer upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0