Day 59, 60 & 61 - SCREAM!

North Las Vegas 7.27 pm

Oj,oj. Vilken helg! Efter skolan på fredagen var det iväg för att skaffa pumpor! Yay! Dök ner i låda efter låda med pumpor. 
Under eftermiddagen kom Leonie, Fan, Iiris, Hanne, Ada, Ida och Inga över. Vill redan nu påpeka att vi hade folk från Tysland, Kina, Finland, Norge, Spanien, Sverige och USA i samm rum. Inte varje dag... eller jo kanske i detta liv. Hur som helst, skar pumpor. Hade fyra pumpor så vi var i lag om två. Jag och Ida samarbetade igenom en pumpa och gjorde den relativt nice! Pizza till middag för första gången sen jag kom hit och sen stack vi iväg till Fright Dome, om ni kollar på länken kan ni förstå, och jag som blir så lättskrämd också. Kom hem och hade ganska ont i halsen jao...
Hade svårt att somna sen, inte för att jag var rädd att något läskigt skulle bita mig i tårana, jag kunde bara inte somna. Så tittade på film efter film, somnade tillslut och vaknade sen inte tillräckligt många timmar senare då alarmet gick av 06.00. 07.00 var det in i bilen och iväg till RTC med Key Club. Fråga mig inte vad det är? I stort sätt var det ett konvent för Key Clubs i regionen. Var på diverse föreläsningar och hade även spirit tävling. Vi kom i alla fall två i 28 North, vet dock inte hur många vi var. Sen vet jag inte riktigt hur det blev. Men de som vann var de som kom etta i vår grupp så... vi hade lite competition där. Min hals vär sådär den kvällen, men inte så farligt som jag trodde. 
Var riktigt rädd att den skulle vara hemsk på söndagen men icke. Blev ingen kyrka, städade istället. Sen åkte vi upp till Mount Charleston och fotade grannarna. Fick några riktigt söta bilder... tills kameran dog. Det var då attans! Var där uppe ett tag så gjorde inte så mycket mer, orkade inte se hela Desperate Housewives, var rätt så trött. Jo, glömde nämna, Key Club grejen på lördagen höll på i 12 timmar...
Det är allt för mig, för denna gången. Låt mig säga att det varit en helg med många händelser. Påminn mig om att jag ska lägga upp bilder, ska jag göra det nu lär det ta en timme innan jag kan publicera inlägget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0