Day 39, 40 & 41 - Just another Saturday Night...?

North Las Vegas 9.47 pm

Så, nu efter för många dagar så har jag tid att skriva. I lördags hade jag en intensiv men otroligt rolig dag. Vaknade upp och stack iväg på "Yard Sale Shopping". Letade efter en säng till moi, uppdraget slutfört då vi hittade en, som föresten är otroligt skön! Under kvällen stack jag, Erica, grannarna och Ida in till Las Vegas City. Var först på någon oktober fest - random! Men det var kul, joddlade -.- Något jag aldrig trodde jag skulle göra men, men... Haha, vi förlorade mot en elva åring, tror dock fortfarande att det var en dålig idé att alla av oss förutom en var med i tävlingen och att elvaåringen hade, med all säkerhet, hela sin familj där som kunde heja på henne. Haha. Var även på Freemont Street. Coolt ställe. Sen stannade Ida ett tag hos oss, fixade bland annat ihop mitt rum, som är på väg att bli riktigt coolt. 

På söndagen... ja... Var i kyrkan först. Gjorde i stort sätt samma sak som sist, träffade lite nya människor och var, jämfört med förra gången, ända utbytesstudenten där. Försöker komma på vad jag mer gjore... jo! Var och shoppade med Charlotte, från Luxemburg (coolt?). Det var riktigt mys. Stannade ett tag inne på Disney Store och tittade på Lejonkungen, är det sötaste filmen någonsin eller vad?

Igår var det lite små galet. Vaknade upp, lite sent... Något kändes lite små konstigt för ingen var uppe... Går in och väcker Jordan och inser att Erica inte är där... hmm... Går ner och haha. Någon hade visst somnat på soffan. Klockan var nu ca 6.20. Det var mycket som var på "g" den morgonen alltså. Men det löste sig, helt okej. Kom i tid och allt. Gjorde nada under Intro Business. Global Diplomacy - gick igenom något. Helt ärligt så är det inte mycket som händer där, vi är så sjukt många att större delen av lektionen går åt att läraren säger åt alla att vara tysta. Allt snack ledde till platsbyte... Varför ska alla köra med bokstavsordning? Sitter längstfram i vänstra hörnet, i mer eller mindre varje klass. Har verkligen inget emot att sitta långt fram, men börjar bli lite små segt att inte se resten av klassrummet. Dagen flöt på som vanligt. Spenderade kvällen med att hitta kanelbulle recept, ett enkelt. 

Klockan börjar bli mycket och skriver om idag imorrn... eller något. Kan säga detta dock: 1. Nog den roligaste och mest händelserika tisdagskvällen jag haft på länge 2. Glee S01E03 - OMG bästa någonsin. Ååååh, helt galet kär, detta kommer att ses några gånger. 3. Taggad över att få ett tillägg i familjen från imorrn till söndag, ska bli riktigt kul! :)

Fan & Inga - Tack för ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0