Billigare jorden runt resa?

Bara en tanke som kom till mig lite galet så där. Jag är i Las Vegas nu, duh... Karin åker till Nya Zealand om några månader och jag har blivit vän med så många olika personer från olika nationer. Så, om två-tre år, jorden runt resa kanske? Flirtar in mig hos vänner och om jag får med mig Karin har jag hem på NZ. Vad kan gå fel? Är bara flyg som behöver betalas. Tar en snabbis runt Europa först, bockar av de verse ställen; norge, danmark, finland, tyskland, tar en tripp till Paris igen, spanien, italien tar flyget till sydkorea och hänger där ett tag och åker sen vidare till nya zealand, fortsätter sen runt och spenderar lite tid här i väst och drar sen runt i USA lite. Drar vidare till mexico och avslutar med lite turer i brasilien.

Awesome, right?



Kommentarer
Postat av: Karin <3

Jag är på! :)

Kom bara ihåg att flygbiljett till NZ kostar ca 20 000kr ;) <3

2011-10-08 @ 11:34:56
URL: http://kiwikarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0