Day 77 & 78

Hade bara tre dagars vecka. Vet inte längre hur jag ska skriva, hälften tykcte att jag skrev för mycket om lektionerna, jag tycker att jag upprepar mig för mycket, och andra hälften tycker jag nu skriver för lite om klasserna. Kan ni inte gå ihop? 
Nej, men får väl ta och slänga ihop ett "lektions inlägg" så får ni bestämma själva om ni vill läsa eller inte. 
På tisdagen var jag på första soccer träningen. Började med att springa fram och tillbaka 6 gånger över planen (amerikanska football planen...). Sen var det ytterst simpla övningar.
Onsdagens träningen började på samma sätt. Gjorde lite mer avancerade saker, men vet inte om det var för att jag råkade hamna i en grupp där i stort sätt alla hade spelat förrut och coachen speedade upp det lite. Slutade träningen med att springa två gånger till...
Sen var det HELG!

Kommentarer
Postat av: Mams

Först och främst så ska du ju skriva som du själv vill, eller hur? Meeen lite nyfiken är man ju - du behöver ju inte berätta så detaljerat och inte om alla ämnen på en gång - sprid ut det lite:)

Idag ska vi dra till Taxinge och gå på julmarknaden. Ja, du vet - Jesper och glöggen... Känns lite tidigt men den ligger så himla tidigt, har marknad denna helg och nästa och nästa helg har Jeppe innebandymatcher så det är lika bra att dra iväg idag.

Nå har granen kommit upp ännu - där kan vi snacka om tidigt. Får hoppas att det är en plastgran, annars lär den inte ha många barr kvar på juldagen. Jag la förresten ner lite saffran (det kanske jag har sagt redan - börjar bli gaggig) i det senaste paketet så att du kan baka lite lussebullar. Nu får vi bara hoppas att paketet kommer fram innan jul:)

Btw är det något speciellt du önskar dig i födelsedagspresent? Puss

2011-11-12 @ 11:22:53
Postat av: Emma

Nu är jag lite sen här, men skulle ändå vara roligt att veta:)
Joggade ni över planen eller sprang ni?

2012-10-22 @ 23:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0