Uppdatering

Believe it or not men det har kommit lite mer info de senaste dagarna.
1. Infomötena är bestäma. Så den 14 och 15 maj ska jag sitta på dem, supertaggad! Den 14e, alltså lördagen ska jag dessutom träffa Josefine och så ska vi typ gå dit tillsammans. Ska bli sjukt kul. Sen på söndagen ska jag gå med föräldrarna, antar att de också har lite frågor och sånt.
Men jag är verkligen jättetaggad inför mötet med alla andra studenter. Ska bli så kul att höra andras tankar och skapa nya band.
2. Jag fick mail från utbytesstudent.se. Dels så vill de gärna ha min blogg i listan + att de tyckte att mitt inlägg om skolsystemet var bra! Åh, vad glad man blir när man hör sånt. De ville till och med använde det till något. Kul!
Ja, mer än så har det inte hänt. Men med tanke på att det inte händer mycket alls så minsta lilla känns som en verkligt stor grej. Det är ju sportlov och jag är uppe i Åre. Känns relativt skumt att veta att man nästa år inte kommer spendera vecka 9 uppe i svenska fjällen.
Nä, nu ska jag sova och ladda upp inför super mycket skidåkning imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0