Mitt 2011

1. Gjorde ud något som du aldrig gjort förut? - Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Ärligt talat kommer jag inte ihåg vad jag lovade, om jag lovade
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? - Nej...
4. Dog någon som stod dig nära? - Inte nära, nära, men vet de som gjorde det ja.
5. Vilka länder besökte du? - Haha, let's see; England, Holland, Turkiet och USA.
6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha mer av 2012? - Svårt att säga...
7. Vilket minne kommer du minnas från 2011? - Början av mitt amerikanska liv
8. Vilken var din största framgång 2011? - Att våka åka över hit
9. Största misstaget 2011? - Var inte riktigt lika öppen och utåt i början av mitt år här som jag hade hoppats på.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2011? - Ja
11. Bästa köpte? - Mobilen ^^
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Alla USA grejer
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Placeringen jag fick
14. Vilka sånger kommer du alltid minnas som sommare 2011? - "Tonight, tonight", "Rolling in the deep" och många fler
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förr? - Vet inte riktigt. Känns som det alltid är mycket upp och ner, skulle nog säga gladare då jag har kommit ifrån saker som tryckte ner mig... började dock komma från det redan 2010.
16. Vad önskar du att du hade gjort mer? - Umgåtts
17. Vad önskar du att du hade gjort mindre? - Funderat över random saker som ja...
18. Hur tillbringade du julen? - Med min amerikanska familj
19. Blev du kär i år? - Inte riktigt
20. Favoritprogram - Glee
21. Bästa boken du läst? - Är ju fortfarande kär i mina Harry Potter böcker
22. Största musikalista upptäckten? - Oliver Boyd and the Remembralls
23. Jobbigaste 2011? - Lämna Sverige
24. Något du önskade och fick när du fyllde år? - Kamera väska!
25. Något du önskade dig med inte fick - Blackberry skal
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? - Middag och sen bowling med vännerna
27. Finns det något som skulle kunant göra 2011 lite bättre? - Inget är perfekt, finns alltid plats för förbättringar
28. Hur skulle du beskriva din stil 2011? - Ehm...
29. Vad fick dig att må bra? - Vänner och familj
30. Vilken kändis är du mest sugen på? - Rupert Grint!
31. Vem saknade du? - Många
32. De bästa människorna du träffat - Alla fina här.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mitt 2011

1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut? Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror aldrig att jag lyckats göra det, så troligtvis inte i år heller...

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? Inga nära vänner, men kollegor.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, inte nära men i bekantskapskretsen.

5. Vilka länder besökte du? England och Turkiet

6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha mer av 2012? Att lägga mer tid på umgänge med familj och vänner.

7. Vilket minne kommer du minnas från 2011? Det finns många; Nyårsfirande vid Big Ben, Arlanda 23 augusti...

8. Vilken var din största framgång 2011? Att komma igång med tränigen och viktnedgång.

9. Största misstaget 2011? Att gå med Converse i fem dagar i Istanbul (bidrog troligtvis till min hälskada)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2011? Ja, hälskade som förstårde hela löpsäsongen.

11. Bästa köpet? Vet faktiskt inte.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Mina barn!!! Att skicka ett barn till USA ett år är inte gratis ;)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, det gjorde det säkert men kommer inte på något speciellt nu. Jo, när Isabelle äntligen fick sin placering.

14. Vilka sånger kommer du alltid minnas som sommare 2011? Ingen speciell

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förr? Vet inte, har på många sätt varit ett jobbigt år men å andra sidan så slutade inte 2010 så munternt heller. Vi kan väl säga att det har tagit sig ju längre året lidit.

16. Vad önskar du att du hade gjort mer? Umgåtts och tränat (det går att träna fast man är skadad - faktiskt)

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre? Funderat!

18. Hur tillbringade du julen? Lunch med mamma och Björn, kvällen med Brottbygänget

19. Blev du kär i år? :)

20. Favoritprogram? Så mycket bättre.

21. Bästa boken du läst? Hundraåringen...

22. Största musikaliska upptäckten? -

23. Jobbigaste 2011? - Släppa iväg Isabelle till USA och att mamma blev sjuk

24. Något du önskade och fick när du fyllde år? Oj, jag kommer inte ihåg men det fick jag säkert.

25. Något du önskade dig men inte fick? Ja, kan det ha varit men inget av vikt.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Det var ju en helt vanlig måndag så jag jobbade, sedan var det säkert någon träning eller match och lite läxläsning.

27. Finns det något som skulle kunnat göra 2011 lite bättre? Att mamma (och andra i omgivningen) sluppit sin sjukdom.

28. Hur skulle du beskriva din stil 2011?

29. Vad fick dig att må bra? Familjen, barnen och vänner

30. Vilken kändis är du mest sugen på? Har inget sug efter ngn speciell kändis

31. Vem saknade du? Bellen så klart

32. De bästa människorna du träffat? Mina fina barn och min man så klart.

2011-12-30 @ 21:30:36
Postat av: Pappa

Å här kommer di pappas 2011...jobbigt va....:-)

1. Gjorde ud något som du aldrig gjort förut? - ja, förmodligen

2. Höll du några av dina nyårslöften? - Ärligt talat kommer jag inte ihåg vad jag lovade, om jag lovade

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? - Nej

4. Dog någon som stod dig nära? - Nej

5. Vilka länder besökte du? - Haha, let's see; England, Turkiet och Italien

6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha mer av 2012? - Isabelle...

7. Vilket minne kommer du minnas från 2011? - San Siro i Milano

8. Vilken var din största framgång 2011? - Att mina barn är så duktiga i allt vad de gör även detta år...

9. Största misstaget 2011? - Inget jag kommer på just nu faktiskt...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2011? - Ja, påkörd av en jävla "haschplanka" i Åre...

11. Bästa köpet? - Mina löpartights

12. Vad spenderade du mest pengar på? - Isabelles USA-resa :-)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Att Isabelle har det bra i USA, attJeppe har det bra i Danderyd o att AIK var bra i Allsvenskan

14. Vilka sånger kommer du alltid minnas som sommaren 2011? - U2 "Where the street have no names", since 1987...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förr? - Upp o ner men i stort sätt lika som året innan

16. Vad önskar du att du hade gjort mer? - Tränat mer och umgåtts mer med vänner o bekanta

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre? - Ätit mindre onyttigt....dvs chips o godis...

18. Hur tillbringade du julen? - Med min svenska familj

19. Blev du kär i år? - Nope

20. Favoritprogram - 2½ män

21. Bästa boken du läst? - Nått av Leif GW Persson

22. Största musikalista upptäckten? - Finns bara sporadisk bra ny musik (ja, jag vet jag är gammal)

23. Jobbigaste 2011? - Isabelle lämna Sverige

24. Något du önskade och fick när du fyllde år? - Nä, inget jag önskade men det jag fick, en resa till Istanbul, var helt fantastisk

25. Något du önskade dig med inte fick - Säkert nått men inget viktigt

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? - Har ingen aning...

27. Finns det något som skulle kunant göra 2011 lite bättre? - Inget är perfekt, finns alltid plats för förbättringar

28. Hur skulle du beskriva din stil 2011? - Modern...

29. Vad fick dig att må bra? - Vänner och familj

30. Vilken kändis är du mest sugen på? - Heather Locklear...

31. Vem saknade du? - Isabelle...

32. De bästa människorna du träffat - Alla fina här.

2011-12-30 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0