Ingen rubrik (i lack på inspiration)

Egentligen ska jag sitta här och ta igen dagar jag glömt, men då dag 113 nu är på ingång inser jag att jag inte har tid för dens inlägg, då det med alla säkerhet är lite för mycket att skriva.
Vill nu istället säga att jag är grym på att speed blogga. Sitter i köket och väntar på att dra till skolan och har dragit igenom ett bra antal inlägg nu. Eller... typ tre. Men har med dessa tre inlägg dragit igenom 9 dagar. Alltid något. Näe, nu är det på med skorna. Tagga för Global Diplomacy stimulation och fotbolls träning... Om jag inte överlever träningen fortsätt läsa bloggen. Vi lär springa en hel del med två förluster denna vecka :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0