2011 har gått för fort...

För ett år sedan stod jag vid Churchill statyn framför Big Ben i London. I januari drog jag med lite fina svenskar till Holland för ett skolprojekt. I februari vakande Stockholm upp till en stad som inte rörde sig på grund av den stora mängd av snö som kommit under natten, detta ledde till första snödagen = ingen skola. I mars var jag i Åre med familjen och åkte skidor, vaknade upp extra tidigt för att se på Hellcats innan skidbacken och det var när jag satt i sängen med datorn som Josefine berättade att hon hade fått värdfamilj. I april hade jag en supermysig Valborgsmässoafton med en massa fina människor. I maj kom holländarna till Sverige och vi sjöng svenska hits hemma hos Petra. I juni firade jag midsommar med Petra och familjen, var även i Istanbul. I juli var jag på Harry Potter premiären med ett underbart gäng som jag saknar helt galet mycket. I augusti fick jag min värdfamilj samt att jag drog iväg till New York och Las Vegas. I september var jag för första gången i Utah. I oktober var jag i Kalifornien för första gången och även i Los Angeles och DisneyLand, firade även en riktig amerikansk Halloween. I november hade jag min första Thanksgiving. I december blev jag 17 och firade jul med en helt ny familj. 

Hur har ditt 2011 varit? - Ja, det har ju inte varit dåligt.
Blev du kär i år? - Kanske inte riktigt...
Vem har du umgåtts med mest? - Familjen och vännerna antar jag.
Bästa minnet från 2011? - Harry Potter premiären, London, New York, första dagen här i LV.
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda parykvällar? - Vilda filmkvällar med finaste FF-gänget <3
Tror du att år 2012 kommer bli bättre? - Hoppas att det alltid blir bättre
Vad gjorde dig riktigt glad i år? - Familj, vänner och placerings informationen
Har du några löften inför år 2012? - Näe...
Vad ser du mest framemot med år 2012? - En ny början, att på ett sätt komma hem till Sverige igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0